förändring

Sitter just nu inne i mitt rum och är sjukt trött idag IGEN!
Men den här gången är det kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbat från 6-15.30. Det blev bara en kvart längre den här dagen men vi har haft fullt upp hela dagen och mycket har gjorts. Nu är jag som sagt hemma och jag har både klippt håret i en ny frisyr och då menar jag HELT ny. Sen så har jag även en utav mina två färger som jag har tänkt sätta i håret i just nu. Den ska tvättas ut ganska snart och sen ska jag (om jag orkar) sätta i den andra färgen och sen till sist fara vidare till Hortlax och övernatta där som vanligt. Jimmy är där nu och på han låter det som att han känner sig ensamen så jag kanske borde sjynda mig litegrann.
Jobb hela veckan från 6-15.15 förövrigt! Ha en bra kväll.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0