I Svensbyn en snabbis!

Hej allihopa!
jag är nu hemma i Svensbyn en snabbis igen för att hämta ännu mer grejer som ska flyttas över till mitt och Jimmys place i Hortlax. Kommer inte ta särskilt lång tid så kanske bara är här en timma eller så.
Somnade tidigt igår, faktiskt så var den före 11. Känner mig enormt duktig eftersom att jag inte somnat förens kring 12 eller senare alla andra dagar och då har jag varit trött som en zombie.
Idag blir det också en tidig kväll. Jag och Jimmy ska vara hemma hela kvällen och bara kolla film och ta det lugnt och sedan så ska jag försöka vara i säng ungefär vid samma tid som igår. Har inte känt mig något trött alls idag, förutom när jag steg upp och skulle fara förstås men det är ju ingenting ovanligt.
Förövrigt så vet jag att dagen har och kommer bli klockren!
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0