På fötter, åter igen!

Nu har jag äntligen kommit upp på fötter igen och orkat lyfta huvudet från kudden.
Dom senaste dagarna har jag pågats av huvudvärk och yrsel och sen till råga på allt så stötte jag skallen i en fönsterbräda i våran stuga igår så det hela blev så mycket värre. Sen fick jag blod och ett sår i hårbotten på köpet också. Jag är verkligen hur smidig som helst.
Men nu är jag iallafall på fötter, har tagit mig till Svensbyn och ställt mig i duschen så nu sitter jag här nytvättad och clean. Snart ska jag göra mig nå mat och sedan blir det bara att ta det lugnt dagen/kvällen lång. Det är ju trots allt ett godkänt väder för det. Dvs- dassigt och tråkigt!





Tänkte bjuda på några av saras bilder också innan jag avslutar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0