Tråkigt väder!

Godmorgon mina kära vänner. Sovit gott?
Jag har iallafall sovit gott och nu för första gången i Öjebyn dessutom. Det gick bra men tyvärr så sov vi lite för länge (tyckte Tyra) så hon pissade på golvet precis uti ingången. Aningen usch!
Nåja, så länge det var jag som slapp torka upp det så är det ju helt lugnt.
Sitter iallafall här och kollar ut genom fönstret och funderar över vädret idag, smått knepigt måste jag säga. Det är väldigt mulet, lite blåsigt också små regnade det litegrann när vi vaknade men nu verkar det dock ha slutat? Jag ska iallafall vänta ett tag innan jag far iväg, orkar verkligen inte stå ute flera timmar- utan att få något sålt och i REGN och KYLA dessutom.

Äh vi får allt se om regnet och allt har upphört under hela dagen så kanske jag kan fara iväg och jobba iallafall. Det lär ju vara en fråga OCH SEN är ju nästa fråga: Undrar om mitt paket från posten kommer idag? Då har jag iallafall något att göra idag och dessutom fixa med. Hoppas det kommer!  JAG LÄNGTAR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0