Helgens

Hej allihopa!
Sitter just nu och väntar på att tvätten ska bli klar och så att jag sedan kan hänga den ute.
Jag har varit en duktig tjej idag, trots att jag vaknade sent så har jag hunnit städa och dammsuga mitt rum, dammtorka hela nedervåningen plus att jag har städat där också.
Nu har jag satt mig ner för att ta det lugnt en stund och sedan ska jag och Jimmy fara iväg och bada. jag saknar att sova i våran stuga, det är så sjukt härligt och man sover så skönt där. Vi har sovit hemma i Svensbyn inatt eftersom att jag var på inflyttningsfest hos Therese. Jag hade en trevlig kväll igår och fick inte hämtning förens VÄLDIGT sent. Jag var väl hemma klockan 5 eller liknande och sedan ställde jag mig även och lagade mat, åt tre tuggor och somnade sedan.

Nu har jag skrivit ett lagomt inlägg till tvätten. den är nämligen klar nu så jag ska skynda mig att hänga den och sen ska jag och Jimmy fara och bada.
Jobb imorgon 6-15.15!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0