But i Love it, and i need it!

Hej allihopa!
Nu har jag precis kommit hem från Johanna och vi har haft det oerhört roligt.
Jag har även kollat det nyaste avsnittet av min älskade serie "Andra avenyn" och sedan så har vi ärligt talat inte gjort annat förutom att vi har ätit mat i hennes säng, suttit och snackat skit, suttit vid datorn halva dagen och sedan så har jag ju faktiskt varit i skolan också så jag kom inte hem till Johanna förens kring 16-17 tiden.
Nu har iallafall pappa hämtat mig och jag sitter inne på mitt rum och äter godis. Jag har ätit otroligt lite godis nu den senaste veckan och det är VERKLIGEN och då menar jag verkligen inte likt mig. Jag äter nämligen godis varje dag typ. Konstigt att man inte är rund som en boll^.^
Nu ska jag allt gå och lägga mig i sängen, kolla Luftslottet som sprängdes och sedan SOVA!
Det är ju tyvärr en dag imorgon också..

Aningen läskig biltur med Jimpan, Fredde, Johanna mfl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0