Johanna lill bäbi!

Hej allihopa!
Just nu sitter ajg hemma hos Johanna med henne och Jimmy. Snart kommer Fredde hit och jag är sugen på kladdkaka.. Jag kom faktiskt på förslaget att vi skulle baka men inte går Johanna med på de inte för hon säger att hon måste sova snart för hon är en bäbi!
Iallafall så om Johanna har tänkt gå och lägga sig så hinner vi inte kolla film och då ska jag hem till Svensbyn och äta en massa gott som tillexempel chips, godis och dricka fanta.

Jimmy är som vanligt klantig och går in Johannas lampa, han blir lika arg som vanligt men jag anser att man lär sig med tiden och att han är dålig sen får han säga vad han vill..
Nu ska jag allt lägga ner detta projekt innan dom blir arga och hoppar på mig!
Ha en bra kväll allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0