Galen helg!

Hej allihopa!
Satan vilken kväll det blev igår alltså, helt galen.
Kan väl börja med att säga att jag inte kunde gå rakt och hade en ständig vakt som fick ta hand om mig en del av kvällen. Nååh, tack sötnos!;-*
Det blev iallafall väldigt mycket alkohol igår och dessutom när jag inte är så frisk så tålde jag ännu mindre än vad jag brukar göra men hur ska jag kunna veta de? Jag drack ju öl som alla andra.
Iallafall så blev det övernattning hos Jimmy som även blir kallad vid sitt efternamn Åslund.
Jag och två till tog sängen eftersom att han deckade i soffan. Vaknade sedan av att jag fått en väldigt allergisk reaktion av sminket som jag somnade i igår. jag var väldigt uppsvälld, röd och det kliade. Nu har det börjat gå över men det kliar fortfarande.

Ikväll har jag sällskap över natten och imorgon börjar jag tidigt, ska sedan möta upp Johan Emmoth på min lunch. Kommer bli roligt att träffa han igen. Verkligen!
Nåväl. Nu ska jag vara lite trevligare, min kväll kommer att bestå av att fixa inlämningsuppgifter med Erika och sedan ska jag klippa min lillasyster.
Ha en trevlig kväll allihopa.















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0