IDOL 2011- Vem vinner?

Hej allihopa!
Jag sitter och kollar på Idol men just nu så har dom uppbehåll och jag tänkte därför bänka mig framför datorn för en liten stund.
Johannes är iväg på coop för tillfället och köper hem lite chips, ben & jerrys och lite annat smått och gott som de tillsammans med idol ska göra våran Fredagskväll till de bättre.
Vi har fått hem våran nya garderob nu men den är fortfarande i kartongerna efetrsom att jag måste ta ut alla mina kläder ur byrån som just nu står på fel sida av sovrummet.
Det ska möbleras om ytterligare lite till för att den nya garderoben ska få plats men det kommer verkligen bli kanon snyggt, det försäkrar jag mig om!:)
Sedan så har vi gjort de andra sakerna som också skulle göras idag förutom att vi inte har hunnit hämta vitrinskåpet hos Joanna och Robin, det ska vi göra imorgon på morgonen istället för det han vi inte riktigt med idag.
Mitt gymkort på step in är nu pausat fram till i slutet av Februari då jag förhoppningsvis kan fortsätta träna igen.

Nu börjar jag faktiskt få lite värk i foten här och Johannes kommer hem nu så jag ska betala en räkning och sedan förflytta mig till soffan igen hade jag tänkt. Det är ett otroligt härligt ställle att sitta på ändå!
Ha en bra Fredagskväll mina vänner!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0