Tusen hjärtan och evig kärlek. ♥

Denna dag har varit bra, mycket bättre än gårdagen men jag har inte fått så mycket gjort men en av världens mysigaste dag har det iallafall varit- det måste jag bara erkänna!
Har ju iallafall haft sällskap av dom finaste hela dagen nämligen skötheten själv, Nathalie Edholm och min egen privata bästa vakt och pojkvän Johannes Sjöstedt!
Dagen har varit rätt så stilla och Johannes är nu och jobbar men jag har ju som sagt haft någon som täckt upp för honom hela kvällen så jag har haft världens bästa kväll ändå.
Det är så otroligt hur ett så kort besök kan göra så mycket, jag och Nathalie han verkligen prata om allt mellan himmel och jord och samtidigt kolla efterlyst plus  ett annat program på MTV och bara myst på och ätit kräm.
Det har verkligen varit trevligt och nu är det kväll och jag har bestämt mig för att kolla lite desperate housewives innan jag ska sova för med tanke på att jag älskar den serien så kanske jag inte känner samma ensamhet när älskade Johannes jobbar natt.
Nä, jag ska laga lite plättar och sätta mig och bara mysa tills jag somnar framför en av världens bästa serier nu har jag bestämt mig för, ingen idé att dra ut på det när jag ändå känner mig trött och ska upp tidigt imorgon för att få ett papper signerat.
Ha de gött!
PUSS

Massa kärlek till dig, världens bästa Nathalie.♥


Kommentarer
Nathalie

Jag älskar dig så mycket min fina underbara vän! <3

2011-02-10 @ 00:02:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0