10/11

Nu är jag precis hemkommen från en väldigt stressig dag/ kväll på jobbet för nog har vi haft gäster ikväll alltid. Ojojoj! Men trevligt har de ju som vanligt varit iallafall .
När jag kom hem så var dörren låst och huset helt tomt så jag ringde och kollade var Johannes var som visades vara på bio med sina kompisar. Kul jul att vara ensam på en Lördag. Fast det händer inte så ofta så man får väl ta vara på den tiden och göra något vettigt då.. Eller kanske bara ligga i soffan och kolla film. Vem vet!
Imorgon är det ju iallafall Söndag och då lär det ju bli mycket filmkollande under kvällen iallafall kan jag tänka mig. Det brukar ju lätt bli så! Men så är det ju Farsdag också så det är klart att man ska iväg och träffa pappa också och ge han något fint.
Han är ju trotsallt världens finaste och bästa pappa så det förtjänar han. Minst sagt!♥
Ha en fin Lördagskväll till både festprissar och soffpotatisar!
Puss och kram.
Min mamma och pappa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0