LK-dag 2!

kvällen i lördas var också en kanonkväll.
Det började med att jag ringde till Sara och kollade om hon skulle i nånting till luleå eftersom att jag träffade henne dagen innan så misstänkte jag att hon skulle gå två dagar.
Jag ringde henne och hon blev glad att jag hörde av mig eftersom att hon inte hade någon att gå med heller så  efter nån timme så anlände hon till lule där vi stog med husvagnen.
Vi började dricka direkt hon kom och sedan cyklade vi tillsmans med Pappa in till Lulekalaset, inte lika bra som att åka båt in men det funkade absolut.
Kvällen bestod av : En massa dans, bemötande av nya glada människor, En hel del skratt, Dans, Langos, Cider, öl drinkar, och sökande.
Jag absolut älskade kvällen och fastän inte jag och sara umgås särskilt mkt så hade vi extremt jätte roligt!
Både igår och idag har jag varit hemma med Anton, blev en hel del sovande både igår och idag, somnade kring 10 igår och sedan sov jag nästan hela dagen idag också, när vi vaknade så for vi vidare till pitholm och kollade på Johanna och Mårtens nya hus sedan for vi därifrån efter ett tag. När vi kom hem till han igen så ansåg jag attd et var väldigt stökigt i hans rum så jag började städa och det ledde till att jag började dammsuga och bya sängkläder också så nu är det rent, frächt och fint! Annars har det inte häntmkt alls idag, har inte orkat göra nånting heller, tror även att det blir en lugn dag imorrn så jag är pigg till jobbet på onsdag.  Får se om jag orkar hitta på nånting imorrn, ni kan ju höra av er om ni gör något kul så kanske jag hakar på.
Nu ska jag göra ett nytt inlägg med foton från i fredas på lulekalaset, lägger inte upp alla men resten finns på pixbox iaf.

Sandracarolinee.pixbox.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0