:)

Igår var jag med Johanna och Carro när jag kom hem från Sunderbyn, det kändes bra att ha kompisar att komma hem till och vi hade det riktigt trevligt trots att vi inte gjorde annat än satt och pratade.
Kring 2 for jag och Carro och hämtade Anton i Munksund, irrade runt där lite innan vi hittade honom och sedan skjutsade jag hem Carro och jag och Anton for vidare till honom, mös och såg film innan vi tillsist somnade.
Imorse vaknade jag av min väckarklocka 20 över 9 och jag var nära på att kasta in telefonen i väggen, så trött var jag. Men jag pallrade mig upp till sist upp, klädde på mig och satte mig halvsovandes i bilen.
Idag var det lika dåligt väder som alla dom andra senaste dagarna så det var inte direkt en trevlig åktur.
det tog en timme ungefär från näör jag hämtade Linda och alla dessa saker, lastade över dom i bilen och lämnade dom till henne i stan tills när jag var påväg hem igen och direkt jag kom hem så gick jag och la mig igen och skönt var det.
Idag blir det att vara med Bea och jag har ingen som helst aning om vad vi ska hitta på men förhoppningsvis något roligt. Nog för att det inte går att hitta på så mkt i det här vädret men man får göra det bästa av situationen.
Nu ska jag duscha, sätta in håret i silver-shampoo och sedan ringa Johanna.
Ha de bra allasöta!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0