I brist på annat

Just nu sitter jag på övervåningen med blött hår och äter omelätt.
hyffsat väder idag så jag har på mig en tubtopp som kiol och ett rosa brottarlinne till de.
Om ett tag så ska jag fara och hämta Anton men först ska han duscha färdigt och jag vill hämskt gärna hinna äta upp min mat också innan jag sätter mig i bilen.
jag försöker justr nu även sätta in några bilder från min telefon till datorn men det vägrar att fungera så jag måste nog göra det när jag sitter nere vid min dator, med andra ord inte just nu.
Jag längtar väldigt mkt till på onsdag när jag börjar att jobba, så jag får lite penagr och kan lämna tillbaka till mormor.
Då har jag även lite pengar över till Lulekalaset så det blrir helt perfekt.
Nu har jag ätit klart och ska börja gå ner igen, anton skrev precis att han duschat klart och att jag kan komma nu om jag vill så jag ska börja ge mig av.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0