övergiven om & om igen!

Idag har jag varit på stan tillsamans med Linda men hon svek så fort hennes pojkvän ringde och ville ha tillbaka henne så hon lämnade mig så jag gick in själv och kollade på ett par nya skor på din sko och hittade ett par söta och underbara som jag köpte för billig peng.
När jag kommer ut därifrån så ringer Linda igen och vill ha hämtning, då har hon på nått vänster hamnat på utanför konsum i öjebyn och tar sig inte hem så jag sa till henne att jag skulle höra av mig om 10 min för att jag skulle få chansen att kolla förbi på nån hårfärg på cubus.
Direkt jag kom dit så stötte jag på Agnetha så jag stannade och pratade lite med henne och sedan ringde grabbarna och ville fara hem och då kom jag ju på att Linda fortfarande stog utanför Konsum och väntade på besked om hämtning så jag pratade klart med Agnetha och skyndade mig vidare ner till bilen, när jag stog utanför bilen så kom jag på " Fan jag glömde ju kolla på hårfärg" Jag insåg att jag inte orkade gå tillbaka så jag väntade på att Jimmy och Anton skulle komma och sedan for vi och hämtade Linda utanför konsum och sedan for vi vidare till Jimmy.
När vi var hos jimmy så blev vi alla sugna på att se på bio, sagt och gjort, sedan var vi inne i stan igen och väntade på att filmen skulle börja.
Vi valde att se den nya Ice age filmen och jag kan lova att det var ett bra val för rolig var den!
Iallafall så står vi där och ska ta ut biljetter så ringer Lindas pojkvän igen och hon sviker som vanligt, far iväg med honom och sedan står jag där ensam med två pojkar igen.
Efter filmen när jag skulle skjutsa hem Jimmy till bergsviken igen så kommer dom på att dom vill lana inatt också.
och saken är den att när dom väl kommer på nånting så blir det så och nu sitter jag här helt ensam och övergiven av hela världen.
Känns inte särskilt bra alls om jag ska vara ärlig men då kan inte Anton hindra mig från att hitta på nått kul heller så bara så ni vet så är jag ledig ikväll. Hör av er om ni vill hitta på nått kul, ni lyckliga har mitt nummer!
Nu ska jag duscha och sätta i silver shampoo, imorrn är det FEST.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer
Linda Hurtig

Stackars lilla Sandra.. ;)

2009-07-05 @ 23:37:56
URL: http://lindahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0