Piteå dansar och ler!

Ikväll sköter vi ozzy och tar det enbart lugnt. Jag väntar på att Johanna ska höra av sig och sitter och äter en väldigt god måltid,  pasta bolgonese.
För en stund sen så skjutsade jag in mamma och pappa till staden, jag ville också väldigt mkt in ikväll eftersom att det är så många andra som ska det och man faller för grupptrycket så att säga.
Imorrn på morron blir det att skjutsa in både pappa och Linda till stan igen, linda ska jobba och pappa ska hjälpa till.
så jag måste ju kunna köra bil imorrn annars blir det problem fast jag förstår inte riktigt varför inte Anton far iväg, han har ju trots allt köpt en helgbiljett och skulle mkt väl kunna fara iväg om han så vill men han vill hällre gå med mig imorrn som han säger iaf, så det är ju gulligt!
morgondagens planer ser ut som så att från början av dagen (kring 9) så skjutsar jag in pappa och linda som sagt, vi får våra öl mitt på dagen någon gång  och sedan far jag och johanna vidare till mig och gör oss klara samt börjar smådricka. Jag tror att kvällen kommer bli kanon och som det ser ut nu så har vi ordnat förfest inne i stan och sedan är det bara att gå in.
jag tror ioch hoppas på att det kommer bli en kanon kväll och om allt går enligt planerna så är det mkt möjligt.
nu ska jag äta upp min pasta och sedan ska jag skjutsa hem en sur och irriterad Anton.
ha det bra allihopa!
PUSS

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0