Snabbmanöver!

Jag fick göra en snabbmanöver och köra hem fem minuter efter jag vaknat idag.
Såhär var det, det avr planerat att mamma och pappa skulle vara borta i 2 veckor men så blev tydligen inte fallet. Dom har varit över till åhland och grisslehamn, till köping och nått ställe till och sen ringde dom helt plötsligt igår och var i norrfällsviken som inte ligger långt ifrån sundsvall. Men eftersom att dom har sagt att dom ska vara borta i två veckor så tänkte jag att dom skulle stanna och vara kvar där i en vecka, det är ju fint och så men sen ringde dom kvart över 11 och sa att dom var påväg hem, börja städa sa dom.
Jag skyndade mig hem men sen kom jag på när jag hade kört in på kvarteret att jag inte har varit hemma sen det var fest här i lördas så då kan det omöjligt vara stökigt eftersom att jag stannade kvar enbart för att städa i Söndas och som jag trodde. Hemma var det jätte fint så jag var inte tvungen att städa nånting alls. Första gången kan jag dÅ tala om.
nog snackat om det, Idag är det fint väder så jag hade tänkt ligga ute och sola ett tag innan dom kommer hem, tänkte även göra mig nå mat eftersom att jag är utsvulten. har ingen aning om vad som händer senare idag men det återstår att se!
Ha det bra allihopa.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0