Färdigfirat.

nu har vi firat färdigt Lovis. Jag var där en sista gång idag och åt tårta, fikade och gav henne min sista present. Ett par söta tygskor från H&M.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag är väldigt rastlös så jag vill gärna hitta på nått roligt men vad gör man när det inte känns som att nån är på och man ska toffla efter sin pappa både halv 6 på kvällen och kring 2 på natten?
Det känns inte som någon större idé att festa, gjorde det förra helgen och jag han knappt gå ut innan dom skulle hem.
Om dom ändå kunde hitta någon annan hämtning så att jag också kan få ha roligt, jag har inte haft roligt på sådär 3 helger nu så jag tycker att det är min dag att få ha roligt idag men det tycker sälvklart inte pappa.
Det började med att jag fick stiga upp före fan imorse och skjutsa in mamma till busstationen, hon skulle iväg till skellefte och bo på hotell med hennes kusiner. Jag fick med andra ord inte sova ut det minsta, Sedan så kommer jag inte få lägga mig ikväll heller för om ifall det vore så att jag hinner sommna så kommer det bli så att precis när jag har slumrat till så kommer han ringa " kommer du och hämtar mig nu då?" . Åh det är rent ut sagt tragiskt och jag måste erkänna att Ibland hatar jag att heta Sandra Hurtig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0