Det är lättare att falla, med ena foten utanför.

Nu bär det av på fest hemma hos Jonte i Jävre, så sjukt roligt det kommer att bli.
Jag och två till ska fara dit nykter men det känns grymt bra att känna att man är en av dom stolta och en av dom få som faktiskt klarar av den uppgiften. Det bästa är att det händer lite då och då från min sida men jag brukar vara ett bra exempel på att man faktiskt kan ha roligt på fest UTAN alkohol också. Det enda som händer med mig är väl att jag kan bli smått irriterad på vissa folk som inte kan beté sig utan börjar klänga och säga onödiga saker om folk och om mig som inte borde sägas och som inte skulle sägas nykter.
Nååja, Ikväll ska jag iallafall ha roligt med gott sällskap och coca cola. Imorgon väntar jobb från 11-15!
Ha en bra kväll allihopa för det ska jag ha.
PUSS






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0