1 mils promenad till Johanna!

Hej allihopa!
Igår märkte jag precis innan jag skulle fara att jag inte ens hade någon bil som jag kunde ta så jag bestämde mig för att ta en promenad till Johanna, och det gjorde jag också!:]
Inatt har jag spenderat natten här, igårkväll köpte vi glass & dricka som vi satt och åt på och sedan somnade vi kring 2. Vi hade en otroligt trevlig kväll igår måste jag säga!
Vi beställde även en sak tillsamans imorse som kommer på Torsdag men det får helt enkelt bli en överaskning för er alla för mer än så tänker jag inte säga, men ni lär ju märka vad det är sen.
Nu ska jag gå till bussen, vara i skolan i två timmar och sedan ska jag hem och kanske tillbaka hit ikv igen, vi får la se.
Men ni får ha det så bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0