sliten krigare, hungrig och trött!

Hej, hallå!
Min dag idag har varit smått jobbig eftersom att jag plågats har huvudvärk hela dagen.
Det har fortfarande inte gått över men jag har ätit alvedon och har dessutom fått pengar av pappa till mat på max.
Dom åt där tidigare men jag var helt enkelt tvungen att tacka nej eftersom att jag inte alls var hungrig.
Kvällen igår var rent ut sagt AWESOME, helt fantastisk och jag hade det jätte kul hela kvällen.
Träffade en massa kända ansikten och dessutom var vi ute på challenge halva kvällen, var sedan inte hemma i Hortlax förens kring 4 tiden och då lagade jag mig mat. Korv och makaroner och satte på en film som jag sedan såg. Jimmy slocknade ganska direkt, sliten krigare.
Snart ska jag fara vidare till Hortlax och sedan ska jag fara och äta MAT. Hungrig som ett as.
Men ni får ha en bra kväll allihopa, jobb imorgon från 6 till 15.15 igen!
PUSS

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0