(v)

Hej allihopa!
Nu blev jag sugen på att uppdatera igen och jag har haft flera otroliga dagar kan jag berätta!
Nu ska jag slänga på nå musik så jag kan slappna av för jag har verkligen varit igång hela dagen, jag har jobbat från 11 imorse fram till nu och nu sitter jag och Jimmy inne på mitt rum.
Jag ska snart duscha och undertiden jag jobbat idag så stötte jag på en massa kända ansikten och jag har minsann bestämt mig för att jag ska ringa upp till en utav dom idag och höra vad hon ska hitta på ikv.
Jag är sugen på att ta ett besök på trapper och havsbadet, Sitta med trubaduren och sjunga med mina vänner och bara ta det lugnt. Precis som förra sommaren.. - Det väcker verkligen minnen hos mig!
Synd att det är smått tråkigt väder ute- blåsigt och så. Men på havsbadet är det alltid härligt och nu eftersom att mamma och pappa är där så blir det väl ännu bättre.
Jag ska slänga i mig nå mat, duscha och snygga till mig. Sen får vi se vars jag och Jimmy hamnar ikväll.
PUSS

Myser med min Jimmy hos Johanna.
Saknar dom "gamlare" tiderna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0