Mot Luleå!

Har precis slutat för dagen och den har verkligen känts oerhört kort. Har fått uppgifter från skolan så jag vet exakt vad jag ahr kvar och så att jag slipper sitta och oroa mig sedan har jag tenta i Historia i slutet av April, jag är ärligt talat helt säker på att detta kommer att lösa sig nu och jag är oerhört glad över det. :)

Nu far jag vidare till Lule med Jimmy sen får vi se om det blir utgång på cleo ikväll med Erika mfl eller om jag och Jimmy far tillbaka till Piteå och är med Fredde och Johanna mfl.
Helt oklart än så länge, blir det Lule så blir det säkert övernattning också så vi får se helt enkelt. Först och främst måste jag ringa min chef och kolla upp så jag inte ska jobba imorgon.
Nu måste jag springa så vi hörs sen!
PUSS




Kommentarer
Bitterfittan

najs ;) vad händer för dig ikväll bejb?

2010-03-19 @ 13:50:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Erika ♥

CLEEEEEO!

2010-03-19 @ 15:36:50
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0