Bra dag!

Hej allihopa!
Dagen idag har varit slö. Har haft sjukt ont i magen imorse men det gick över så småningom och jag har fått mycket gjort idag. Som exempel på de så har jag pluggat en hel del, skrivit upprepande ggr olika frågor och svar för att kunna allting till imorgon. Det har jag suttit med i två timmar och jag ska sitta ännu mer.
Kom hem tillsamans med Jimmy från en promenad på två timmar med andra ord 1.2 mil och jag kan lova att det var riktigt skönt och nu ska vi hoppa i duschen. Har verkligen tänkt ta en varm dusch den här gången och sedan ska jag hjälpa Jimmy att hitta en snygg text stil till en tattuering som han ska göra i veckan.
Nu ska vi allt gå. Börjar tidigt imorgon men vi har tur i veckan. Vi går ju faktiskt bara till på onsdag innan vi får ett litet lov igen och vi börjar med stora steg närma oss studenten. Sjukt mycket längtan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0