skolless!

Hej allihopa!
Just nu sitter jag inne hos Jimmy. Som sagt så övernattade vi här och jag har sovit underbart bra inatt.
Idag är en ny dag med nya tag, jag har mycket att göra till imorgon och är nervösare än jag varit på länge.
Det känns som att det är så otroligt mycket som ska bevisas nu i slutet och så lite som går. Jag är så grymt skolless. Mer skolless än såhär går nog inte att vara tror jag men nu är det verkligen hur lite som helst kvar av skoltiden och sedan är jag fri. Fri att göra vad jag vill så det första jag ska göra är att skriva in mig på arbetsförmedlingen och sedan får vi se vad jag kommer jobba med framöver. Vilket än så länge är oklart.
Snart ska jag till skolan, gå på två lektioner och sen hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0