:)

Hej allihopa!
grillat två dagar i rad nu och det är ju verkligen huuuuur gott som helst.
Igår tog vi en lugn kväll hemma tillsammans med chips och coca cola. Men innan det så grillade vi ungefär där vid 18 tiden hos Johannes föräldrar helt själva eftersom att dom var i Arvidsjaur.
Jag gick och la mig efter att ha tagit två powernaps under dagen vid halv 2 tiden och vaknade sedan av klockan imorse som så snällt förvarnade mig om att det var dax för jobb om en timme.
Så jag steg upp och åt kycklingsallad för att sedan fara vidare på jobbet där jag stannade fram till att klockan var 16.30 och då for jag och Johannes ganska direkt vidare till Björn och Elin för att grilla.
Där har vi haft en väldigt trevlig kväll med som sagt grillad mat men sedan även film och mys.
Nu har vi precis kommit hem, och de är typ för mig första gången på hela dagen som jag är hemma eftersom att jag bara var hemma snabbt för att byta kläder innan vi for iväg.
Johannes har städat lägenheten idag och våran snälla lilla robot har dammsugit åt oss medans vi varit hos björn och Elin så nu ser det ju helt plötsligt rätt så bra ut här inne, bortsett från alla mina tusentals klädesplagg som ligger utspridda på hela sovrumsgolvet. Dom ska jag plocka ihop nu och sen blir det nog ännu mera film innan vi tillsist ska gå och lägga oss. Imorgon är det jobb igen och samma sak på Tisdag, Torsdag och Fredag och sen tar jag helg igen. Underbart med jobb alltså, veckorna bara springer iväg!
Hade gött allihopa.
PUSS

La mig för att sola utanför lägenheten, på baksidan- På den enda lilla gräsplätten som finns att erbjudas för min del!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0