Grillat!!

Hej allihopa!
nU har jag jobbat mina två dagar och även hunnit festa loss igårkväll.
Min dag idag har väl inte varit världens bästa, var inte upp från sängen förens vid tre tiden och har varit allmänt trött och slut!
För att göra min bakisdag/kväll bättre så gick jag ner på coop och handlade, det blev två lättdrycker, en chipspåse- dill och gräslök, en förpackning med 15 piggelin glassar och tillsist en chokladkaka!
Min kväll kan ju inte bli annat än bra, sedan så kommer ju min älskade Johannes hem också och då blir det mys.

Nu, inte för att göra er alla avundsjuka eller så men jag sitter i Svensbyn och väntar på mat. GRILLAT rättare sagt och det kommer vara hur gott som helst,. MUMMS!
Nu ska jag mysa med mitt älskade pälsdjur Lea som jag inte har träffat på ett liv typ.
Hade gött!

PUSS


Kommentarer
GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-14 @ 17:14:49
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/
HONDENRÖDHÅRIGA

vad tycker du om tatueringar? :)

2011-05-14 @ 17:37:58
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Sandra

Jag tycker det är jätte snyggt med tatueringar faktiskt. Men då ska man ju inte tatuera in vad som helst tycker jag heller utan någonting som passar på din kropp!:)

Tycker tatueringar oftast är snyggast på killar också.

2011-05-20 @ 11:08:44
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0