I Svensbyn på besök!

Hej allihopa!
Tisdag idag och jag har jobbat från klockan 15-19.30 och det har verkligen gått hur bra som helst- mycket folk har det varit och dagen har gått fort pga av det.
Idag är det 7e dagen i rad som jag jobbar- imorgon 8e och det känns så kul, man behöver alltid mycket tider och dagar i rad från början när man börjar på ett jobb så man lär sig och det har jag nu gjort- det känns hur kul som helst!
Nu är jag iallafall i SVensbyn på besök, bland annat för att hämta en pocket-bok som jag ska få låna av Linda, ser SÅÅÅÅ framemot att få läsa den alltså för den verkar vara jätte bra och framförallt rolig!
När jag är här så får jag ju även träffa mina föräldrar och mina fina katter som jag inte träffat på ett tag och det är ju alltid trevligt.
Nu ska jag vara social hade jag tänkt, sen hem när Johannes kommer hem!
JOBB IMORGON IGEN FRÅN 14-19.30!
Ha det bra.

PUSS

slänger in en gammal bild på jag och Jennie under LK 2009!:]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0