slänger in ett till inlägg!

Ville även slänga in ett inlägg om hur min Lördag var upp i Lule tillsammans med Lena.
Vi hade en underbar dag och kväll, verkligen.
Vi började med att vi åt på max innan vi for iväg till Lule och sedan slappnade vi av litegrann hemma hos henne innan vi lagade palt och sakta började dricka vin sen tog vi bussen in till stan och ut på krogen.
För våran del så blev det Allstar och vi hade jätte trevligt där borta. Träffade en massa fina och rara människor som vi umgicks med där inne.
Det hände väl inte sådär jätte mycket egentligen och jag träffade ingen som jag kände men ändå så var kvällen fylld i skratt och roligheter.
Nästa gång jag kommer upp, om någon helg vill säga så har vi bestämt oss för att ta det lugnt och ha filmkväll eller dyligt, det är alltid trevligt det också tycker jag och allting blir ju till de bästa med en bra människa att spendera filmkvällen tillsammans med och sedan chips, godis och dricka till de också. AWESOME!
I helgen blir det nog lugnt för mig och Johannes, skulle vara otroligt härligt att bara ligga hemma och kolla tv, de var ett tag sedan de hände under en hel helg nu så de är ju på tiden.
Det blir mys!
Nu ska jag kolla tv som sagt, ha en bra kväll ni som fortfarande är vakna!
PUSS



Bilder från i Lördags!:]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0