Nu blev jag trött.

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat min korta arbetsdag och därefter så har jag kollat Idol tillsammans med Johannes och därefter varit och handlat och ätit gómat tillsammans med honom.
Nu ligger Johannes nerdäckad i soffan, stackarn har sovit typ hela dagen medans jag har jobbat men det kan jag känna är helt ok när man är sjuk.
Jag själv har varit risig sedan i Fredags, feber, förkylning och shit och idag har jag haft en huvudvärk som heter duga kan jag berätta så det är tur att arbetsdagen då har varit kort.
Imorgon jobbar jag ett lika kort pass så då, under dagen så ska jag gå förbi banken, och därefter fara till tandläkarn och slipa mina tänder eftersom att jag gnisslar med dom så djävulskt när jag sover. Dom är aningen vassa nu kan jag känna så dom ska därför få slipa dom som ni förstår men först innan allt detta så ska jag sova ut så att jag mår bättre till imorgon.
Magen har inte heller varit riktigt snäll mot mig de senaste dagarna, men de brukar ju vara så när lingonveckan är igång igen.
Ha en så bra kväll, nu ska jag lägga mig i soffan och snart sova- skriver imorgon igen.
PUSS, love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0