Fredag

hoho!
Idag är jag verkligen hur utvilad som helst, jag fick till och med ligga kvar i sänge och dra mig i en halvtimme. Underbart att slippa stressa!
Nu har jag precis tagit mig en dusch och satt mig vid datorn. Jag börjar ju faktiskt inte jobba förens om 4 timmar så jag har god tid på mig till att göra annat.
Tror trots de att jag inte ska göra något speciellt förutom att sitta ute på altanen och äta plättar.
Ikväll så jobbar jag, säkerligen sent också eftersom att vi jobbar i afterworken jag, Marlena och Jens!
återstår väl att se.. Spelar inte så stor roll om man jobbar sent eller tidigt på en Fredag när man jobbar dagen efter också.
Nu ska jag torka mitt hår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0