Fredag

God morgon!
Sitter här och äter kyckling och potatis till frukost/lunch nu såhär en halvtimma innan jag ska börja bege mig till jobbet.
Vaknade där vid halv 10 av att hela huset skakade och det levde om som bara den där ute. Bokstavligt talat så skämtar jag inte när jag säger att hela huset skakade. Alla fönster bara skallrade! Lägtar till dom är klar med denna jäkla väg här utanför. Dom har liksom hållt på med den sedan vi flyttade in och det är ju där vid midsommar så ett halv år sedan snart..
Jag är ju dessutom en sådan människa att om jag blir väckt av något så kan inte jag somna om förens efetr flera timmar och det går ju inte denna gång så jag steg helt enkelt upp, tog mig en dusch, satte mig vid datorn, sminkade mig , slog på en diskmaskin och nu äter jag ju som sagt frukost/lunch här vid datorn åter igen. Skönt att slippa stressa iallafall!:)
Nu är det ju iallafall äntligen Fredag, endel utav oss tar helg, andra, precis som jag- inte!
Jag får ta helg på Lördagnatt och sen vara ledig ändå till på Tisdag! hehe.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0