Fredag

Hello!
Nu har jag inlett min semester på bästa möjliga sätt tillsammans med mina älskade vänner och pojkvän.
Längesen jag skrev nu, men har så mycket annat att göra och hitta på nu när jag är ledig.
En vecka av semestern har snart gått och idag är det tydligen Fredag igen? Veckorna bara springer iväg när livet känns komplett.
I Måndags så var jag och mamma på Ikea, så nu är de minsann inte mycket kvar innan lägenheten är färdig och jag kan känna mig nöjd. Det enda som saknas just nu är gardiner i två rum och det viktigaste av allt- en säng sen flyttar vi in på riktigt. ♥
Igår så var jag med Johanna och Angelica och hade fotosession på grönan i Böle. Bilderna jag har sett hittills blev bra och jag känner mig nöjd.
Ikväll så händer de inte så mycket speciellt. Blir väl att äta middag med min fina och därefter myskväll.
Imorgon ska jag umgås med Bea då vi ska äta middag och sen hitta på något roligt tillsammans. Längesen sist så det ska blir grymt skojj!
Här kommer några bilder från senast.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0