Söker lägenheter!

Sitter just nu på mitt rum i Svensbyn och söker lägenheter. Har säkert sökt 10 stycken nya lägenheter nu på Pitebo och hyran blir bara högre och högre. Tror att jag börjar bli less på att bo här och desperat för att flytta vidare! haha.
Jag ska snart börja åka in till stan och gå förbi Wallsten´s och prata med dom lite. Har ju faktiskt bott i en av deras lägenheter på Hamngatan förut.
Helst hade jag ju ärligt talat inte gått utanför huset för när man kollar ut så är det ju världens oväder där. Fy tusan. brr!
Men jag ska ju till mormor på middag och även svänga förbi gymmet och träna sedan sova i stan inatt så jag måste ju ändå ut vare sig jag vill eller inte.
Nu ska jag ialalfall upp ur sängen och byta om från one piece till vanliga kläder och äta lite lunch!
Hoppas,hoppas,hoppas att jag får nån av lägenheterna jag sökt nu!
Håll tummar och tår. ;>
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0