Torsdag

Idag har jag haft en lugn dag hemma så bortsett från en långpromenad med Abbott, byte av sängkläder i sängen och att jag har dammtorkat i lägenheten samt diskat så har jag bara legat ute i solstolen.
När Fredde kom hem så åt vi tacos till middag och det är ju faktiskt någonting som man aldrig någonsin kan bli less på. Det är ju så otroligt gott!
Idag har vi dessutom haft det svalare ute under dagen än igår så då har jag inte behövt ha dåligt samvete för att jag spenderade omkring 2 timmar inne. Faktiskt rätt så skönt!
Efter vi ätit så for vi ut och körde bil. Vi tänkte bada Abbott på Gläntan, men det var så pass mycket folk kvar där så vi slutade ut det och körde vidare fram tills att vi kom fram till hortlax och beslutade oss för att hälsa på Krille och Lotta en sväng.
Nu ska vi bara kolla film och ha myskväll som avrundning av denna dag. 
Imorgon ska jag tvätta på förmiddan och sen ska vi iväg med Linda och Dennis till Luleå för att kolla hockey vid 7. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0