Lördag

Igår kom äntligen snön till pite och det känns så himla skönt att vi får en vit jul och lite julstämning hos oss trotsallt.
Här utanför känns det dock som att det är lite väl mycket snö eftersom att plogbilen inte varit här och skottat av vägen och parkeringen ännu. Är till och med lite orolig att jag inte ska ta mig ut från parkeringen. Haha.
Har jobbat sedan i Måndags och endast varit ledig en dag på 11 dagar men igår 19.00 tog jag en välförtjänt helg på 3 dagar så är ledig nu ändå fram till på Tisdag och gu vad jag ska sova länge och vila upp kroppen för att ladda batterierna inför jularbete. 
Jag jobbar ju precis hela julen i år och ändå fram tills dagen före nyårsafton och kanske till och med självaste nyår ska jag jobba, om jag nu inte ska ge bort passet vilket jag inte riktigt bestämt mig för ännu men med tanke på att jag annars jobbar fram tills den 3e Januari så kanske det vore vettigt att göra de så man iallafall får lite ledighet. 
Har iallafall inte börjat krypa på väggarna för att jag är rastlös över att vara ledig ännu så det är då ett gott tecken. Det har jag nämligen gjort under de senaste månaderna. Och jaa, Jag har försökt övertyga både mamma och pappa om att jag har damp, men dom tror mig inte.. 
Nu ligger då jag och Abbott i sängen med en kopp kaffe och bara myser till bra musik, men jag borde egentligen hoppa i duschen eftersom att jag ska gå på stan med Bea för att inhandla de sista julklapparna klockan 12.
God Jul och gott nytt år mina vänner!♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0