oh god it's christmas!

julafton imorrn. Känns roligt tycker jag och det konstiga är att jag mest är fundersam och nyfiken över vad anton ska få i julklapp än vad jag själv kommer att få. Jag hoppas så att han kommer få en skoter så vi också kan ha roligt i kronogård nyår självklart kommer vi ha roligt ändå men det skulle vara ett plus.
Idag har jag haft fullt upp med inslgning av paket julklapps handling och över vilken klänning jag ska ha imorrn. det står mellan en svart och en röd. Jag tror att det blir den svarta faktiskt också har jag röda detaljer som örhängen, nässmycke, klackiskor och halsband samt silvriga armband och min norrbottensring. Det lutar mest och det hållet men än så länge har jag ingen aning får se imorrn.

Johanna, älskling det var synd att vi inte hann träffas på stan idag så vi kunde gå tillsamans, träffas innan julafton och du få din julklapp nu blir det försenade julklappar istället men det går bra, iallafall för mig. Jag ville hinna träffa dig innan jul bara men det får bli en dag efter ist sen på söndag bär det av till kronogård. Det känns så overkligt att allt gått så fort, snart sitter vi där i kronogård och myser i våran stuga. - Du, jag, anton och fredrik. Vi kommer ha det kanon där borta varför skulle vi inte ha? vi har alltid så kul tillsamans och det är obeskrivligt hur glad jag är över att ha lärt känna dig.
 en vän som dig skulle alla ha. Du är mitt hjärta Johanna Bergström <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0