I just cried my tears, gave you three good years. You can't be mad at me!

Idag är det soligt och härligt igen. Efter skolan ska jag in till stan en sväng och kolla runt litegrann i 45 minuter sedan ska jag kliva på en buss vidare till Anton klockan 3. När jag kommer till han så ahr jag bestämt mig för att vi ska sola och han var på så att så blire. Skönt som FAN.
Snön smälter bort mer och mer och jag ahr fått en enorm vårkänsla, snart är det valborg och då är det FETFEST förhoppningsvis i hela piteå?;) man lär väl hitta nått roligt ställe att vara på.
I helgen blir det nog förhoppningsvis pentryt, har blivit mkt festande på sistone har jag känt och det avr väl inte riktigt planerat men det
blir väl såhär när många fyller år och har fest, klarrt man hänger på. Man får ju ha roligt och det är ju det bästa!
Träffade mia i matsalen idag och hon var lite ledsen. Hon berättade att hon skulle jobba varje helg nu framöver i 5 veckor så hon skulle inte ha så stor tid över för sina vänner. Inge roligt kände jag heller men vi får försäka hitta nån lucka över att hitta på nånting så kommer det här ordna sig ska du se.
Jag klarar mig inte utan dig så lång tid :)
Idag är det Torsdag igen och veckan har gått enormt fort möjligtvis därför att jag har varit sjuk måndag-tisdag för sedan är det ju bara tre jobbiga dagar kvar av skolan innan helgen kommer.
Helgen tror jag kommer bli bra och ännu bättre om vi får fint väder så kan man fara upp till antons stuga under dagarna och sola- det bästa!
Jag återkommer väl imorrn eller senare idag om det händer nått mer roligt som jag vill berätta.
Ha det bra till dess.
PUSS GOINGAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0