Jag tror, jag vill, jag kan.

Idag är jag deprimerad. riktigt deprimerad på riktigt.
har hänt saker både igår och imorse som gjorde mig riktigt ledsen.
det går nog för hoppningsvis över på måndag. hoppas,hoppas!

för ett tag sen så var jag oh sökte jobb igen, jag har några till ställen att gå och lämna cvn på
så för hoppningsvis så får jag väl nånting..
ikväll blir det stan tillsamans med MIa. vad roliigt. Det var ett tag sen jag var med henne nu känns det som så det ska bli riktigt kul ;) Synd bara att det är så mkt folk på stan ikväll eftersom att det är den så kallade "tjejkvällen" men det ska nog bli bra ändå. Det blir väl att ta en fika och kanske köpa nått billigt klädesplagg om jag har råd.
Imorrn är det fredag igen och jag ska festa tillsamans med Bea, nånting som jag har längtat efter hela veckan :]
annars i helgen så blir det bara att vara hemma skulle jag tro. Har inga andra särskilda planer så jag tror det blir så.
Har inte ätit nånting alls idag så jag känner mig lite kurrig i magen.
Ska nog gå och äta litegrann.
Ha det bra!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0