hellå solstrålar!

Imorse väcktes jag av låten Bryan Adams-Heaven och jag kom genast att tänka på min vän sofia som ajg inte varit med på ett bra tag. Sedan när jag kom hem från skolan och loggade in på msn så såg jag att hon skrev åt mig vilket jag blev väldigt glad över.
Hela dagen idag har jag haft väldigt ont i magen och jag har ingen som helst aning om vad det kan bero på kanske för att provet i hstoria inte gick sådär jätte bra, inte som ajg tänkt mig att det skulle gå iaf eftersom att jag tränat på helt fel saker. så kan det gå! ;s
förutom att jag tänkt på sofia, gjort prov och haft ont i magen idag så har jag även pluggat lite på teorin + varit på alla övriga lektioner. Jag fick även veta att jag och erika har nationella i engelska på torsdag som ajg inte blev särskilt lycklig över, jag hatar verkligen engelska. Sen så fick jag endast G+ på mitt slut på en saga i engelska så det blev ajg inte heller så glad över. Man orkar verkligen inte skriva ett slut på 2.5 sidor för ett G+. fyfan säger jag bara^^ BLÄ.
Tur att det snart är påsklov så jag får komma ifrån skolan ett tag, det behövs verkligen!:)
Förövrigt så sitter jag mest och funderar vad jag ska käka idag, det står mellan en kycklingrulle på pitstop eller nånting annat gott, ajg är verkligen inte sugen på husmanskost.
Förutom att jag klarade uppkörningen igår så fyllde även pappa 51, osch han har verkligen blivit gammal.
Lovis kom på besök så jag tog några roliga bilder på henne, både när hon står, leker och kryper :)





PUSS



Kommentarer
Sandra och Lovis

Lycka till imorn nu!

=)

2009-04-07 @ 21:12:52
URL: http://spikesandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0