hollywood undead*

click it dude!
http://www.youtube.com/watch?v=fF6HgpdaaCU
natten till igår sov Mia hos mig och vi vaknade kring halv 10 sedan gick vi upp och åt frukost. Kände mig extremt seg och hade även en gnutta feber. Jag brydde mig inte så mkt över det och jag sa heller inget eftersom att jag ville att dagen/ kvällen skulle bli som planerat.
efter frukosten så tog vi en lång promenad runt bodsjön vilket tog runt en timme & när vi väl kom hem så tog jag mig en dusch, mia likaså.
sedan började vårt festande kring halv 5 dock så tog inte jag min första öl förens 6 för som sagt så mådde jag inte världens bästa.
kvällen var lång, Bea ringde mig kring 10 och frågade om dom fick komma så jag gick och frågade johan sedan så kom dom efter ett tag. Det var en väldigt rolig kväll skulle ajg säga, trots att ajg inte mådde särskilt bra så var det underbara människor och det säger ju det mesta. Efter vi varit hos Linus så gick jag,bea och ida vidare till anders där vi inte var särskilt länge innan ida blev hungrig och ville på big boy. Jag kände mig också hungrig så jag och bea delade på en stor stripsmeny + en smältost och gott vare!
vi satt kvar där inne tills våran skjuts kom, den kom tjugo minuter över 2 så där tog våran kväll slut, jag for hem till anton och sov. Bea och tobbe for hem till tobbe.
idag ser dagen mkt lugn ut, jag ska hem och duscha så fort pappa har gått sin promenad sedan så ska jag vara med anton igen.
som så har min helg sett ut, idag har jag sovit til halv 2 och imorrn är det dax för skola vilket känns SKITJOBBIGT..
eftersom att jag glömde kameran hos linus så kommer bilderna från i helgen imorrn. Lägger bara upp några här på blogg så om ni är sugna på att se dom andra bilderna så kan ni gå in på Sandracarolinee.pixbox.se men som sagt så får ni vänta tills imorrn innan jag laddar upp bilderna.
ha det bra
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0