Älskade, älskade Ante :)

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men det har helt enkelt inte hänt ett förbannade dugg för mig dom senaste dagarna.
Jag har varit hemma med Andreas, festat med vänner, Vakat mot Lucia, pluggat, varit i lule och kollat hockey tsm med Andreas och Nicklas sedan träffade jag även min kära vän Lena och hennes dotter Frida inne på Coop Arena så jag pratade en hel del med dom så det var roligt.
Idag är det äntligen fredag och jag ska mysa på hemma med Andreas den sista natten han är här innan han åker tillbaka till Kiruna och jag inte får se han förens om två veckor under jullovet.
Hela min helg blir lugn och jag har bestämt mig för att nästa helg också ska bli det,.
Kan behöva några lugna helger så som jag har festat..
I veckan så har jag prov båda på tisdag och på torsdag sedan har jag ännu ett prov vecka 52 och jag fattar absolut ingenting utav ett av proven så det blir att sitta hemma imorgon, söndag och måndag för att plugga sedan kommer jag väl måsta hålla på sådär tills alla prov är bortstäkade.
Nu ska jag hålla min älskling sällskap framför tvn.
Ha det bra allihopa!
PUSS







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0