Awesome!

Nu är det alltså självaste julafton och min dag har verkligen varit hur bra som helst bortsett från att jag missade halva kalle ;s jag skjutsade tsm med min farfar min stora syster till hennes stuga och då avr vi inte tillbaka förens klockan 4 dvs att vi missade tomtevärkstan och kalle ankas jul . SATAN!
När vi kom tillbaka så hann jag iallafall se litegrann innan vi skulle gå ner och äta och sen efter maten så hade jag så himmla ont i huvudet så jag var tvungen att gå och vila.
Jag gick och vilade och vaknade nu för en halvtimme sedan och under den halvtimmen så har jag också hunnit öppna mina julklappar och jag kan väl säga att jag fick allt jag önskade mig bortsett från en bil. Men det var helt klart bra ändå och jag är väldigt glad och nöjd.
Nu är jag en dag närmare att få fara till min älskling men först ska jag nog jobba Lördag iallafall till att börja med.
Men jag längtar, längtar, längtar!
Sen så är jag ju också blond nu, färgade håret igår och idag så nu är jag så gott som färdig ska väl köpa mig ett silver shampoo för en del av pengarna jag fått så jag får till de som jag vill och sedan ska jag även sätta i lite ljusbrunt i de och jag tror absolut att de kan bli bra bara jag får bort dom gul/beiga nyanserna som jag har i håret för tillfället.
Nu ska jag gå upp igen och imorgon ska jag sova lääääääääänge!
Hoppas att ni haft en jätte bra dag för det har absolut jaghaft.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0