sten hjärta

i dina ögon har jag sjunkit och det förstår jag, jag ber om ursäkt tusen ggr om även om det inte alltid räcker. jag förstår dig absolut och du gjorde det rätta valet. jag gjorde fel nå jävulskt och visst fan är jag dålig. jag skulle kunna säga det igen men det skulle inte spela någon större roll. just det här att såra någon är inte alltid ens mening, man har inte alltid en mening i det man gör, heller inte en andledning eller en orsak många saker går fel i ett förhållande och man har sina svackor,  jag antar att vi var inne i ett sådant tillfälle.. Jag har absolut dåligt samvete och jag skulle gärna få det ogjort om jag hade kunnat. Just att jag skulle vilja få det ogjort är ju en självklarhet eftersom att det var jävulskt onödigt gjort av mig och det misstaget gjorde att jag rev en mur som tog 10 månader att bygga upp.

tack för allt.


Kommentarer
Anonym

"hej jag heter sandra och jag är otrogen"

2009-02-08 @ 16:45:25
Anonym

vad är det som hänt? ;o

2009-02-08 @ 17:09:49
Therese

Ja, om du it hade hånglat med Ozzy så förbannat mycket så!!!! ;)

2009-02-08 @ 22:10:07
URL: http://theereese.blogg.se/
Erika

orka vara anonym, tönt unge. Vad har hänt sandrutter ?

2009-02-09 @ 09:37:52
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0