bad,bad,bad

Idag är jag glad. Böt navelsmycke igår till ett utan hänge och den här gången i titan och äkta silver.
Jag tror att andledningen till att mitt hål i naveln blev svullet och ömt var pga att anton slet upp hålet litegrann sen så har jag troligtvis nickelallergi så då gjorde det inte saken bättre att ha ett navelsmycke som var i oäkta silver i naveln. Nu är det iallafall som vanligt igen, svullnaden har gått bort och det är inte ett spår efter nått rött. Däremot är det fortfarande lite ömt men det går säkert bort det med.  Tack och lov, jag slapp jag ta ut det iaf! :>
Idag fick mamma sin semester så hon sitter inne i köket och dricker ett glas vin medans hon gör kycklingsallad. Jag har fortfarande inte ätit en enda godis och känner mig inte särskilt sugen heller. Däremot så måste jag börja ändra på mina matvanor eftersom att jag inte äter nånting längre. Jag rasar i vikt fastän jag inte vill det egentligen jag vill inte bli mindre än vad jag redan är. Jag har iallafall bett mamma köpa hem frukt, det har hon gjort så då äter jag lite bättre iallafall men jag har verkligen ingen som helst aptit så det ska bli gott med vanlig sallad då kan jag nästan slå vad om att jag kommer äta. Min mamma har också börjat märka att jag inte äter nånting så hon frågar mig varje dag vad jag vill ha för mat idag men det enda jag är sugen på är soppa eller sallad. Jag hoppas på att det går över snart annars kan jag aldrig börja
träna igen. Jag kommer inte ha styka till nånting om jag fortsätter såhär.
Nu ska jag gå och toppa mitt hår och sedan ska jag ringa Anton.
Ha det bra allihopa.
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0