"Riskettan"

Idag har jag som sagt varit och lyssnat på riskettan vilket var ganska intressant. Jag trodde att det skulle vara värre att fara och lyssna på en sak som man nästan hört förut men det var inte riktigt samma sak.
Efter jag lyssnat i 3 timmar gick jag vidare till farfar och käkade eftersom att han serverar extremt mkt bättre mat än vad skolan gör. :]
annars ahr dagen fortsatt som vanligt bara, ingenting speciellt alls har hänt och mitt humör har varierat från att vara sur till riktigt glad. När jag kom hem så hade vi tänkt fara direkt till anton men det slutades ut och vi hamnade hos mig. Blir väl att sova där inatt tror jag men jag måste verkligen plugga så jag klarar samhällsprovet så han får göra det han är bäst på- sitta framför datorn och spela cs eller liknande.
idag ska jag betala min nya mobiltelefon som jag antingen ska köpa av Dennis eller på tradera det återstår att se och det beror helt på om jag hinner betala den eller inte eftersom att jag är inne på fjärde dagen idag.
Imorrn är det onsdag och jag börjar inte förens halv 10 som dom flesta övriga på skolan.
Dagen imorrn är gode lugn- jag slutar halv 4 för dagen så inte heller speciellt lång vilket är jävligt skönt!
inga planer har jag för imorrn heller förutom att plugga,plugga,plugga!
nu ska jag ge en gnällande pojkvän mat, han är verkligen som en babys ibland..
ha det bra!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0