Impossible!

Hej gullungar!
Mkt kort och härlig dag idag. Kom precis hem från valsberget och känner just nu mig väldigt trött.
jag och Bea har suttit och solat oss på en bänk hela dagen idag vilket har varit mkt härligt! det var en hel del som tog med sig sina hundar och att inte jag också tänkte på de, jag kunde ju ha tagit med mig Ronja, det hade hon säkert tyckt var härligt.
Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på dj mangoo- eurodancers HÄRLIG LÅT. annars gör jag inte särskilt mkt förutom att jag suttit i telefonen sen jag kommit hem, slutade precis. fyfan vad tröga dom är alltså jag blir så gudförbannad! kunde dom inte bara vara fuktiga och koppla mig rätt och inte HELT FEL. tack för hjälpen det var verkligen dom jag ville prata med.. NOT!
åh, jag får helt enkelt återkomma på torsdag..
tänk om jag fortfarande var liten och oskyldig gud vad skönt det skulle vara =)
nu ska ajg gå och plugga ett tag och sen ska jag vila.
ha det bra!
PUSS

såhär söt har jag varit en gång i tiden :)


Kommentarer
Jennie

Lika söt då som nu! =)

På den här bilden ser det nästan ut som att du blir tagen på bar gärning med nåt fuffens! Haha

2009-03-17 @ 22:43:38
URL: http://jenniehurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0