Lovely child..

nu är Carro och Jimmy firade och jag blev belönad med en baksmälla dagen efter. tack!
kvällen igår var helt okej, man brukar välm säga - det blir vad man gör det till och det stämmer väldigt bra faktiskt. Jag hade hyffsat roligt igår, det avr en lite liten lokal men det funkade helt okej ändå.
i mitt förra inlägg så talade jag om vad jag och vad jag ska göra idag så jag antar att jag inte behöver säga det igen.
en sak har däremot blivit ändrat, min underbara pojkvän ska bjuda mig på pizza så det blir dagens mat
så blir det när ens föräldrar inte är hemma och fixar mat åt en, då blir det inget annat än snabbmat. tur de är gott iaf, godare än de mesta.
igår träffade jag Sandra och Lovis på stan så jag fick pussas och kramas litegrann på världens snyggaste och mysigaste tjej. fasters ögonsten :)
nu börjar jag känna mig trött så jag ska lägga mig i sängen & blunda ett tag.
sovgott!
PUSS


Kommentarer
Erika

pluffsbäbben! :D

2009-03-14 @ 18:07:03
URL: http://justabitoferika.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0