guess this means your'e sorry, you're standing out my door. guess this means you take back all you said before?

pluggar dag i solen är vad som gäller för idag. Jag och anton ska snart fara in till stan och käka, hälsa på hans syster och sedan fara hem igen och jag ska fortsätta med mitt pluggande.
jag gruvar mig litegrann för imorrn, jag har Historia A och jag kommer aldrig att hitta. jag får helt enkelt fråga folk om dom vet vars klassrummet ligger, ska nog funka bara nån vet vars det är så.
Anton står i duschen så jag tog tillfället i akt att sitta ett tag framför datorn. Idag är jag väldigt sugen på skoter och hade absolut inte tackat nej om någon ringde och frågade om jag ville hänga med på en tur. idag är sånt där perfekt skoterväder soligt,varmt och härligt!
jag pratade nyss med min älskade kompis Mia som jag och Anton kanske ska spendera kvällen tillsamans med. Imorrn frågade hon även om jag ville följa med till Johan och det ville jag givetvis sedan har jag ingen som helst aning om hur det ser ut för mig, det är nog upplanerat som det är så det blir kanon.
nu kommer A ut ur duschen så bäst att jag avrundar.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0