white chick.

Jag insåg just precis för 1 minut sen hur vit jag är. Det blir solarium nästa för min del. Det är ju tragisk, jag ser ju ut som ett spöke.. nästan.
Igår fick jag ett brev som det stog min andress på och sedan stog det att avsändaren var sjulnässkolan. Jag fattade INGENTING, varför skulle dom skicka brev till mig? det var ju snart 3 år sen jag gick där.
Jag blev ganska ivrig med att öppna mitt brev och det visade sig vara ett tack från dagisen jag praktiserade på. Jag fick en skylt med några bilder med mig och barnen också stog det några rader på sidan om bilderna.
fint gjort tycker jag, jätte fint =)
Idag blir som sagt dagen lugn, under dagen ska jag nog sitta och plugga en hel del eftersom att jag har prov  på måndag, ja det är såklart det här förbannade Historia Provet jag talar om. Jag har inte gjort det än eftersom att jag inte hittade läraren igår på skolan. suveränt, nooooooooot.
Det ska iallafall göras på måndag och jag HOPPAS att det går bra.
nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med pojken.
Ha det bra!
PUSS



Kommentarer
Erika

aw, vad fint!

2009-03-28 @ 09:26:27
URL: http://justabitoferika.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0